Monday, January 28, 2013

melepaskanmu..

salam semua..terasa borink sgt bila x de clas ari ni kn..ptutnya ada clas HR kul 2 tpi lect ada hal yg x ley nk di elakkan..so ktrg pown brselang lenang je la kt umah..hehe..
hari ni terasa nk share apee yg aku lalui  hehe..skdar luahan rasa je..
semua org prnah couple kn..prnah rasa cinta yg tramat sgt,sayangkn seseorg 2 smpai x boleh nk kehilangan dia lgsg..mase 2 kite rse sggup mati sbb dia..hehe..aku fham semua 2,aku pown prnah alaminya..di mana aku sygkn dia sgt2,cintakn dia srg je..aku x sggup nk kehilangan dye wlu pon sesaat..rse mcm nk brada ngan dye 24 jam.hehe..tpi itu semua dulu..saat manis kami brsama..skang semuanya da berubah..mcm cara kami cuba tuk pulihkn semuanay tpi mgkin bkn jodoh org kata..biarlah kami begini..brsama tnpa ikatan..wlupown dlam hati msg2 memendam 1 perasaan..ia x mgkin diluahkn lagi..semuanya da brlalu..trlalu bnyk kenangan yg kami lalui..beribu gambar yg ada dlam smpanan..ckup lah ianya skdar melepas rindu..hehe..sumpah aku ckp RINDU kn 2 sume..lau boleh aku nk ia slalu ada & brsama..ckup hari ini aku msh mampu ada dgn dia,mndgar setiap ucpan dri bibirnya,ketawa..n yg plg aku rindu senyuman dia..terima kasih ya allah manghadiahkn dia pdaku..aku bersyukur kpadamu..
apa yg brlaku hari ini x semudah yg disangka..dgn keadaan aku yg x sihat,selalu sakit..x mgkin aku mnyusahkn dia dgn semua ni..jjur aku ckp bnyk bnda yg aku simpan dri dia slma ni..ckup lah dia tahu sakit yg aku alami..semakin bnyk aku cerita kt dia smkin rumit keadaan..pening + tension + beban adalah..aku x nk sshkn dia lgi..sblum ni time aku sakit dia lah yg bwa aku pegi klinik..jaga aku,suapkn ubat..tgh mlam aku sakit dia jga yg tlong aku..trlalu bnyk pengorbanan dia trhdap aku..masa tido dye aku jga yg ggu..n x mgkin dgn sakit yg aku alami skang ni aku akn cerita kt dia..wat lgi dye rse trganggu..sayang n cinta aku x prnah pudar wlu ckit..biarlah dia nk aggap apa skli pown,hati aku ttp ada dia srg je..lau jodoh aku dgn dia aku terima..lau bkn aku redha..allah penentu segalanya bagi kita..btol ckp mama,cinta x semestinya brsatu n kdg2 kita prlu brkorban..bru aku tau mcm mner brkorban tuk org yg kita sayang,demi cinta kita..perit tpi aku nk dia bahagia..ckup lah semuanya..doa aku slalu mengiringi dia..sayang n cinta ni x prnah hilang,ia kekal lam hati..alway love u MSRMS..01122010..

No comments: