Thursday, January 24, 2013

kembali bersama..

assalamualaikum semua..
hye2..lame x sggah kt blog ni..serius x de masa sgt2 nk update..myb smpai 1 thap blog ni mgkin aku x kn buka da kot..ianya mmber bnyk kenangan dlam hidup aku..sumpah smpai skang aku x lupa semuanya..urm hari ni da msuk 24 january 2013..salam maulidur rasul kpda semua umat islam..skjap je masa brlalu..n skang aku da di semester 6..last sem org ckp..penentu masa dpan aku trletak di sem ni..huhu..tkut mmg tkut tpi aku trpksa jga hadapinya smpai habis..3 tahun aku menempuh segalanya..x mgkin aku brptah balik..3 tahun jga aku kt melaka..ngeri yg prtma aku brdikari tnpa family..sblum ni ckit pon aku x prnah berenggang taw..alhamdulillah,brkat kesabaran n keras hati aku brjya jga brdikari kt cni..wlupon mula2 2 mngis jga..ngee..
kelakar bila igt blik semua 2..n kt cni jga aku mula kenal erti cinta sbnar...huhu..sem 2 brmula segalanya..smpai skang ia x pnah hilang..ia kekal lam hati..2 tahun 1 blan da semuanya..aku msh mampu melihat wajahnya,senyuman dye,gelak tawa,gurau senda dye msh menghiasi hidupku wlupon x same mcm dulu..aku ttp brsyukur padamu ya allah krna msh menghadiahkn dia kepadaku shingga saat ini..dia lah pengubat segala dukaku..pengubat kesedihan,kesakitan yg aku alami..tnpanya hidupku jdi KOSONG..iya mmg kami prnah trpisah jauh dulu tpi hati x dpat menipu..aku boleh brlakon x de pape antra kami tpi hakikatnya aku kne terima..lam hati ni hnya ada nama dia SEORANG..
brharap semoga hari2 seterusnya aku msh mampu melihat senyuman dia..2 da ckup wat hati aku gembira..terima kasih ya allah..jgn kau ambil dia dariku krna aku x brsedia kehilangannya..:-(

ILYSMMSRMS..
01122010..

No comments: