Thursday, October 17, 2013

tawar hati..

assalamualaikum..ya allah,da lama rasenya x buka blog ni..rse mcm da x wujudkn..hehehe,nmpk sgt aku buzy n x de masa nk lyan blog ni..tpi tah knp hari ni aku trgerak hati nk buka..sbb da trlalu bnyk yg aku simpan n pendam slama ni..aku rsa x mampu lgi,n ni je tempat yg aku ada tuk luahkn semuanya..*lpas twitter aku pon da selalu d stalker..hahahaha..
first brbicara psal hati..sumpah aku trseksa dgn apa yg jadi..bila aku trpaksa pendam apa yg aku lalui..bila saat aku bahagia,ada yg mengganggu..bkn org ke3 tpi pada si dia sndri..ya allah,aku trseksa..:-(
knp prlu cari salah lama then skang nk bahaskn..mang la aku x ley terima..bnda 2 aku lalui sblum aku kenal dia tpi skang dia jdikn isu..then brgaduh!!sorry 2 say,aku jenis x suka bila bnda yg da jdi tpi nk ckp skang..then bnda 2 sblum knal dia..prlu ke cri 2 sume tuk gaduh ngan aku..then marah aku bila aku buzy..aku x mnta bnyk cme tolonglah faham situasi bila aku da krja..masa aku x sama dgn mse study dlu..sumpah penat!nk layan kerenah semuanya skligus..aku x kuat beb!x kuat tuk hadapi semuanya lgi..dlu ye aku mampu tpi skang,hati sndri x trjaga..cm ner nk jaga hati org len..:-(
mnjdi mslah bila aku x dpat bhgikn masa yg ada..trlalu penat!n bkn masa aku fkirkn psal hati..tumpuan pda kerja je skang..masa tuk diri sndiri pon x de,apa lgi tuk couple..plez,jgn jdikn 2 sume alsan tuk awk cri slah sye..ckup la dgn semua janji awk..sye da bosan bila awk hnya pndai brckp tpi smpai masa awk ulang salah awk..tolong jgn kongkong sye slgi sye blum sah sbg wife awk..n skang sye bkn sape2..knp  prlu ikat kebebasan sye..life aku skang x seceria dlu..maaf,kesilapan lalu musnahkn segalanya..

No comments: