Monday, June 27, 2011

setahun berlalu..

26 JUNE 2010!!
oouuch,x kn ku lupa tarikh ni..haha..
tarikh ni la aku mndftarkn diri sbg "pelajar politeknik merlimau melaka"...
ish,kelakar plak ase..
mula2 x nk pegi,nk tggu offer len dlu tp akhrnya aku tekadkn jg diri ni pegi..
huhu..
mcm2 nk kene wat sblm jd student ni..
pening jg kpla..tp sbar je la..
hidup sbg student ni x la sesenang yg aku jgkakn slma ni..
bila tgk org futher stdy aku pon nk..
so skang bru aku tau cm ner sshnya..
huhu..
sume bnda nk kene wat sndri..
first time aku jauh dr family..
cedey taw..:-(
tp nk wt cm ner,sbar je la yg mmpu..
aku happy bab dpt roomate yg sekepala cm aku..
wlupon umo dye 21 tp prgai dye mcm bdak2..
nme dye zatun najibah bt zainal abidin..
aku rindu sgt kt dye..
skang dye da abiz stdy,tggu keje plak..
adk happy dpt roomate cm akak..hehe..
rndu kngan bln pose sahur same2 ngan akak..
buka pose sam2 lam blik..
nk tido pon mst same2..
uuuuuuu rindunya 2 sume..:-(..
hope 1 ari nnt dpt jmpa akak lg..

26 JUNE 2011..
skang da setahun sumenya..
skang aku tgh cuti sem,pas ni aku akn nek sem 3 da..
skjap je kn mse brlalu..
x sgka sgt aku akn brgelar student kt poli ni..
jauh pon jauh dr umah tp it's ok..
org ckp jauh prjlanan luas pemandangan..:-)..
mcm2 org aku jmpa kt cni..
dr plbagai negeri..
ada plbgai agama,
plbgai perangai..
ragam manusia..
hope aku bley brthan lg 2 tahun tuk dptkn segulung diploma..
insyaallah..:-)

No comments: