Monday, August 23, 2010

2 bulan berlalu..

askum...
urm ari niey aku nk citew sal diri aku plak..hehe..sblum niey aku cite sal mucuk aku kn..ari niry sal life aku plak..
ari niey,23 ogos 2010 cukup 2 bulan aku menjejakkn kaki di 1 tmpat yg brnama POLITEKNIK MERLIMAU,MELAKA!!x pnah aku sgka aku akn ada kt cni..mghabiskan masa selama 3 taun..belajar+menuntut ilmu+melawat tmpat org+mengenali org2 melaka+jalan kt tmpat2 yg x pnah aku prgi slma niey..huhu..hapy cgt9!

first aku jejakkn kaki kt cni,mcm2 prsaan aku asew..asew x nk je duk kt cni..aku byangkn 3 taun aku kt cni tnpa family..huh!mcm mner larh kn???tp skang aku da boleh hadapi sumenya..rse bgga plak..aku boley idup brdikari..aku boley uruskn diri aku sndri skang.. hehe..asew bez plak..skang nmpak larh diri aku da matang..aku da lame ckup 18 taun..korang2 mst ada yg x ckup ag kn??hyhy..jgn jelous k..


kt cni mcm2 yg aku belajar..kdg2 aku sndri x fham ape yg aku blja 2..hehe..life aku brbah sgt2 kt cni..dlu aku rse tringin sgt nk belajar cm org len,g clas pkai bju lawa2,kai high heel @ wedges,ada lptop..tp skang aku asew cm nk g ke zaman sekolah smla je..betapa sshnya nk lalui idup d poli..slu gak aku ngs bab trlalu tension..x tau nk cite kt cape..ngan asgment yg bnyk,quiz,test,presentation ag..huh!!kdg2 x tido taw nk ciapkn sume 2..tp aku sbar je..aku kuatkn semangat aku..ini yg aku inginkn slama niey..skang aku kne lalui n trima gak..aku mst kene kuat!!!

kt cni aku dpt geng yg "sekepala" ngan aku..mang aku brsyukur sgt2 ar..x ar aku tension sgt..aku syg diorg!



niey geng2 aku!


pinky gurlz!

aku hrap aku boley brthan kt cni smpai 2013..lame ag mse 2..skang pown aku da semakin chentakn negeri melaka!mcm2 tmpat brsejarah yg aku nk pegi nnt,cume x dew mse je..pas raye niey buzy ngan event+test plak..cuti sem niey aku ada "short-course" plak..x dpt cuti same2 ngan korang kwn2 di smk setia wangsa 2008-2009..sorry k,ada jodoh kte jmpa ag..i love u all so much!!!!!!!!mizz u all..

No comments: